Tuesday 19 April 2011

TEMAN SETIA.

sekarang ni aku nak cerita pulak pasal teman aku yang paling setia dengan aku. seriously, kalau dia xde dengan aku, aku boleh jadi marah, angen, buang tebiat tiba-tiba, moody, semua benda negetif la. aku kenal, start kawan dengan teman aku ni since aku darjah enam. time tu aku baru je kenal dengan dia, 1st time lepak dengan dia, aku macam takut semacam je. yela, aku time tu budak lagi, dia dah lepak dengan abang-abang, pakcik-pakcik, kira dia ni dah biasa lepak dengan orang tua la. aku time tu hingusan lagi. confirm la aku malu dengan takut kalau lepak dengan dia ni. dari aku kecik lagi, orang tua aku dah sound awal-awal. dorang cakap jangan belajar lepak dengan dia ni. kalau lepak dengan dia ni memang banyak masalah. tapi time 1st aku kenal dia tu, memang tuhan je tau aku punya takot macam mana. time aku form 1, aku dah semakin rapat dengan dia. boleh cakap setiap hari la lepak dengan dia. since dari hari aku start rapat dengan teman aku ni, sampai sekarang kitorang melekat je.memang aku xboleh kalau dia xde! time aku happy dia teman aku, time aku sedih, dia teman aku, time aku lonely, dia lah yang teman aku! mana nak dapat teman mcm dia ni?!!! tapi, lama-lama aku rapat dengan dia ni, aku banyak masalah. sebabkan dia, duit aku cepat habis, kadang-kadang sebab aku selalu lepak dengan dia, badan aku sakit-sakit. sampai girlfriend aku sendiri jeles! siap sound aku minta kurangkan lepak dengan teman aku ni. tapi aku nak buat macam mana? dh memang aku rapat dengan dia! hmm.. nama teman aku ni ROKOK. 






"ROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN"





moral : janganlah kenal, lepak dan rapat dengan si rokok ni. haiiihhh...


ini time aku tengah spend time dengan teman setia aku.




No comments:

Post a Comment