Sunday 22 May 2011

LOVEMETAL

malam ni aku rasa mcm nk menulis. tulis tentang apa? aku pon xtw tapi aku mcm nk tulis pasal minat aku. hahaha, ok, aku ni minat macam-macam benda. kalau pasal METAL, itu aku punya major. dari dulu sampai sekarang aku suka dengar genre metal ni. mungkin aku ni tak banyak sangat knowledges about this genre but i still can tell u anything about this genre, haha! banyak gak otai-otai aku jumpa, borak plus tukar-tukar pandangan, diskusi plus kena sekolah pasal metal ni. tapi bagi aku benda-benda gitu tadahal sebab kita ni memang kena banyak belajar betul? ilmu tu kalau nk belajar memang xkan habis. tapi aku still tak faham dengan mentaliti orang kita ni. asal dengar lagu metal je mesti merungut, bising la, pening la, tak faham la and many negative preceptive on this genre la. tapi itu terpulang ke atas setiap individu yang menilai sesebuah muzik. kalau suka layan, kalau x suka tak apalah. tapi jangan sampai mengutuk. yang penting, aku memang sayang genre ni sampai aku tua. macam mana pun aku tak akan jemu layan music metal ni. LOVEMETAL.


"if you're 555, then I'm 666" - HERETHIC ANTHEM, SLIPKNOT

No comments:

Post a Comment