Monday 18 April 2011

MY KHAYAL!

ok, kali ni aku nak tulis pasal kawan baik aku sorang ni. nama dia Muhammad Faizul Mohd Arif. Dia ni tua setahun dari aku. Aku kenal dia dah dekat 4 tahun. aku study satu class dengan dia ni dari diploma sampai sekarang (degree)  macam-macam hal kitorang dah buat. kalau time study, dia la orang ramai selalu nampak dengan aku je berdua. Dah macam gay pon ada. hahahahhaha! Tapi dengan dia ni semua benda tarahal langsung! Semua boleh je. Memang cool habis mamat ni. Semua orang kalau kenal dia pon cakap benda sama. Muka dia ni manis, aku selalu tanya, "kau ni pakai susuk ke?" hahaha. sebab orang kalau tengok dia mmg cepat cair. x kisah la laki ke perempuan. semua tgk cair.. Dia ni mmg kwn aku smp bila-bila. ok la bro, aku xle nk carut panjang-panjang pasal lu. kang orang ingat kita ni .... dalam botol nanti. MUCH LOVE.



time ni kitorang part two diploma.


Ini time part time three diploma.


ini time kitorang part six diploma. (style x? haha)


ini time kitorang part three diploma, join olahraga wakil fakulti. hahaha!


ini kitorang time PC untuk Sireh Bertepuk Pinang Menari.





2 comments: